Ahtimien suhteen oli tänään kaksi vaihtoehtoa.
Mitsubishi TD04HL-18T Holsetin #8,5pakopesällä.
Huonona puolena T25 laippa. Laippamuunnos ei kuulunut tarjoukseen(Volvon laippa mukaan). Toisena huonona puolena se, että mulla on jo ollut suunilleen samanlainen ahdin, joten se on vähän nähty. Hyvänä puolena ahtimen hinta 720e. Vuoden takuu.
Garrett GTX2867, kuulalaakeroitu.
- Komp. pyörä: 49,7x67,4mm
- Turbiini: 47x53
- Pakopesä 0.64
- Komp. kotelo a/r 60-76mm, trim 55
- Teho: 250-360HV
Hintaan kuuluu Garrettin 0,7bar kello ja tiivisteet. Huonona puolena T25 laippa, eikä myöskään tähän tarjoukseen kuulunut laippamuunnos(Volvon laippa mukaan). Toisena huonona puolena, että suuttimet melko varmasti tapissaan tällä setillä. Lähtöhinta oli 1640e, mutta nyt erikoistarjous 920e. Vuoden takuu.
Koska sain finanssipoliittista apua yllättävältä taholta, raskin ostaa sen hipomman eli Garrettin

Tämän GTX Garrettin hinnan päälle tuli vielä vpand-lätkä ahtimen perään pakoputkelle, laippa öljynpaluulle, adapteri öljyntulolinjaan, uudet pinnapultit ja kuparimutterit. Hinta pomppasi aika ikävästi ylös, mutta ompahan nyt sitten.

Tässä ko kapistus:
http://www.fin-turbo.fi/index.php?id=32