Hihnan ei nyt varsinaisesti tarvi soida kuin viulu mutta kyllä se "jämäkkä" saa olla. Luistamisesta kyllä yleensä kuuluu sellainen ääni että huomaa. Ylitiukkuus voi syödä laakerit nopeasti. Jos ei se hihna ulvo rattia kääntäessä niin tuskin on hihnantiukkuudesta kiinni...
Öljyt voi kokeilla vaihtaa, ja vaihdon yhteydessä pesasta säiliön sisäpuolelta bräkleenillä puhtaaksi (kuivaus ennen takaisin laittoa) jos tässä oli erillinen säiliö? Pumpun kyljessä olevaa säiliötä vähän työläämpi pestä, ei välttämättä kannata jos ei tiedä että siellä on moskaa.
Tosiaan epäilys tulis mieleen että tehostimessa voi olla moskaa sisässä, öljynvaihto kerran tai useamman kerran voi auttaa asiaan.
Ja tehostimessahan kuuluu siis olla ATF-öljyä, ei mitään hydrauliikkaöljyä. Jälkimmäisellä on saatu mielenkiintoista toimintaa aikaiseksi tehostimeen ja sitä saa sit huuhdella pois useampaan kertaan...