joo vapari on taas toistaseks ku vanhasta holsetista men akseli poikki. tää vekotin tuli hankittua koska on 3plus 3 paku ja isolla tankilla nii venäjältä saa paljon tuota diiseliä tuotua ja aika letkee peli muutekin. sataseen kiihyttäminen onkin sitten aivan toinen juttu

laitan huomenna kuvia lisää konehuoneesta ja sovitteista. tällä hetkellä on työn alla akun siirtäminen takaboksiin.
vuonna 2004 toteutettu tämä tekniikan vaihto ja silloin oli jo koneella ajettu puolisen miljoonaa :C uudet nokian kitkat alla ni saattaa joskus vaikka ruopastakkii peilijäällä, mutta se jääkin sitten pelkälle ykkös vaihteelle se ruopiminen ku on ns aavikkoperä mikä ei ole niin paras ratkaisu kiihtyvyyden kannalta;D. ja laatikkona nappiviitonen joka ei toimi. mitstähän kannattas ekana vikaa etsiä ?