kempulan vinkistä otin oppia. Ei sama aine, mutta Korrekin kliineri purkki löyty kaapista.
Lähtökohta

Kliineriä maalatulle osalle, maalaamattomaan listaan tärpättiä

Pystysuuntaset naarmut on tullu ku ent. omistaja oli yrittäny (kynnellä?) raaputtaa maalia vähemmäksi.
Enempi tullu raaputtelusta pystysuuntaisia jälkiä ku pilarista vaakasuuntasia.
Tässä värivahaa niskassa, ja turtlevaxin puskuriainetta listassa

Vielä ilman salamaa todenmukaisempi kuva

No auton pesun jälkeen tuo lista näytti vähän kehnommalta, oli vissiin vielä tärpättiä huokosissa -> listan käsittelyaineet hävis -> näkyy valkeaa alta.
Mutta pitää keksiä joku sopiman pieni ja pehmeä harja (hammasharja tms.) jolla jonku liuottimen kanssa puhistelee tuon listan. Maalattu osa kelpaa.
Tinneriäkin mietin liuottimeksi, lähtis ainaki maalijämät, mutta lähtee myös puskurin maalit jos väärästä paikkaa pyyhkäsee -> en käyttäny.
Lopuksi vielä harvinaista herkkua, auton pesua ulkona plussa kelillä (+1 aste) helmikuun alussa Oulun korkeudella...

Siinä pestynä tallissa, seinillä olevia romuja vähän häivytetty, lisävalopatteri odottelee asennusta.
Onko näissä mitää erityistä huomioitavaa jos xsenon balasteja ruuvaa keulalle (lisävaloissa)?
Ja tässä vielä kuskin konttorista yksi otos

Keskikonsoli on "kärsinyt" mutta se on kosmeettista, katellaan jos siisti ja tarpeeksi halpa sattuu kohalle ni vaihetaan ehkä kenties jossai kohtaa.