Periaatteessa siihen tosiaan tarvitaan ne lukitustyökalut, mutta ilmankin pääsee varmasti riittävän tarkkaan lopputulokseen. Pulttien kannasta katsomalla saattaa tulla vähän heittoa, kun pultit kuitenkin ovat hieman väljiä reikiinsä. Tarkempi keino olisi esimerkiksi lyödä vaikka pienellä pistepuikolla kolo juuri siihen nokkapyörän ja nokka-akselin saumakohtaan siten, että jälki jää molempiin osiin. Niiden kohdistaminen uudestaan just samaan kohtaan helpompaa, kun pultinkannoista katsomalla.
Kampiakselin stefassa ei ole mitään erityistä. hihnapyörä lähtee ulosvetäjällä ihan helposti pois, eikä sovi takaisin, kuin yhteen asentoon. Muutenkaan hommassa ei ole mitään ihmeellistä. Sama juttu, mitä stefojen kanssa yleensäkin, eli uudet osat suoraan, eikä liian syvälle.
Vesipumpun kyllä vaihtaisin, kun kaikki siitä edestä on jo kuitenkin valmiiksi auki.