-90 ja uudemmissa pitäis käyttöohjekirjassa olla 204GT/FT kuten oli omassa ja muistaakseni esim. Sjtv:llä. Siihen on ilmoitettu 200hv. Trafin tiedoista konetta ei tyyppitiedoilla löytynyt.
Tutkailin vaimon 745-90 ohjekirjaa ( oli takasivun alareunassa vuosiluku: 1990 ) ja siinä ei ollut mitään mainintaa moisesta vehkeestä. Kävin eilen ( lauantaina ) tuossa lähimmällä konttorilla ja tyrmäsivät ajatuksen heti ( taisi olla jotain henkilökohtaisia ongelmia, krapula?). Menin tohon vähän pitemmälle, niin tyrmättiin, mutta pienoisen kahvituokion jälkeen, jonka konttuuri tarjosi... Inssi lupasi selvittää asiaa, joten ehkäpä sittenkin on jonkinlaisia mahdollisuuksia. Ja sitten voisitko "Lankku" skannata noi ratkaisevat sivut, olisin ikionnellinen, tietty ei ole mahdottomuus, että kävisin vaikkapa kuvaamassa ko. sivut siellä teillä päin, jos ei muuten onnistu. Edellyttäen ettet nyt sitten majaile vallan hirvittävän matkan päässä, itse olen Espoossa, kyllä mä nyt voin jonkun 300km/sivu ajella... Volvohan on vallan mukava matka-auto, eikä kuluta oikeastaan mitään. Käsittämätöntä muuten, kun käytämme 70-80%:sta seosta RE85:ttä, niin kulutus matka-ajossa cruisella n. 90-95-nopeudella on vain 0,6litraa enemmän kuin pensalla?

Nurkka-ajossa menee helposti 3-4litraa normaalia enemmän. Tietty voinhan käydä marmorillakin, mutta joutuu varmaankin keräämään rohkeutta jonkin aikaa ( lue= ottamaan rohkaisua viron tuomisista). Onkos kukaan asioinut itse Jumalan kanssa, tahtoo sanoa Ruottin pääkonttuurin kanssa. Saakos sieltä tavallinen tallaaja ymmärtämystä ja asiallista kohtelua? Kieliongelmaa ei olisi, vaikka vastuntankin pakko ruotsia.
T. R