Nyt on EBC:n osat jarruissa ollut paikallaan viikonlopun yli ja pakko ainakin alkutuntuman perusteella ylistää.
Jarrut puree ihan pölönä kiinni, tosi pienellä poljinvoimalla saa hyvän jarrutehon aikaiseksi.
Meinaa vähän väliä pysähtyä liikennevaloissa liian kauas viivasta kun tottunut vanhoihin jarruihin ja polkaisee jarrua reippaammin

Kuvia en pahemmin ottanut, eipä niissä mitään kovin erikoista olisi ollut. Palat on punaiset ja levyissä on uria sekä reikiä.
Pöllyämisestä kerron myöhemmin, mutta ainakin mainospuheiden mukaan noiden Red Stuffien pitäisi pöllytä vähemmän, mitä Green Stuffien.
Tilaukseen lähti myös tällainen:
http://www.livefast.fi/kauppa/product_info.php?products_id=1540Pitänyt hommata jos aikojen alusta alkaen, mutta jotenkin aina vaan jäänyt.
Suunnitelmissa olisi kuiduttaa a-pilariin paikat tuolle ja ahtomittarille, niin saa siistin ja oman näköisen

Ostin markkinapaikan kautta uuden hukkiksen kellon, tuo nykyinenhän on ebaysta ostettu eikä mitään hajua, että mihin mitsun ahtimeen on tarkoitettu.
Ilmeisesti tuo mitsun hukkiksen ilmoitustapa liittyy tuohon kellon jäykkyyteen myöskin, eli esim. 300/70 on jäykin kello.
Eli jos tuo nykyinen on jokin esim. 13C/15G kello, niin saattaa olla liian löysä. Ainakin ebayn ilmoituksessa oli muistaakseni lueteltu kaikki mitsut kun on näissä volvoissa käytetty.
Liian löysällä kellollahan saattaa käydä niin, että sen joutuu vetämään liian kireälle jolloin liikematka menee pieneksi -> ahdot piikkailee ilkeästi.
Uusi kello on tosiaan uusi, mitsun alkuperäinen ja kuulemma 19T:stä otettu...
Katsotaan, että onko eri tuntuinen, mitä tuo paikallaan oleva.
Katsotaan josko kulutetulle rahalle saataisiin tällä kertaa jotain vastinetta

Mielessä on myös pyörinyt tuo putkisto, eli mahtaako toi loppuosa ahdistaa. Nythän paikallaan on RAY:n (sama kuin Simons) 2,5" loppuosa ja ainakin vaimentimen lähimutkat ja itse vaimennin herättää väkisinkin epäilyksiä.