Hintaa tuli koko hoidolle? Ihan mielenkiinnosta vaan kun nyt vois olla mahiksia tota omaakin etuvetoa joskus päivittää paremmilla veiveillä. 
Kenkää vaan

LG:n kanget on noin 500€ + koneistamon tarkastus.
Kaikki muut vaadittavat tiivisteet ja tarvikkeet siniseltä:
Kannentiiviste: 9135513 / 74€
Kannenpultit: 6842347 x12 / 76,80€
Venttiilivarren kumit: 3517893 x20 / 73,80€
Tiivisteliimatuubi: 1161059 / 45€
O-rengas tulppareikään: 1397525 x5 / 13,25€
O-rengas öljypohjaan: 8642560 / 2,60€
O-rengas öljypohjaan: 8642559 / 2,30€
Pakosarjan tiiviste: 8699467 / 7€
Nokka-akselin takastefa: 9443310 x2 / 25,90€
Nokka-akselin etustefa: 6842272 x2 / 25,90€
Vesiputken tiiviste kanteen: 1236119 / 2,60€
Öljynlauhduttimen lähtöjen O-rengas öljypohjaan: 1366791 / 4,70€
Imusarjan tiiviste: 9146266 / 12,40€
Turbon öljynpaluun O-rengas: 31251439 / 2€
Turbon öljynpaluun tiiviste: 31251456 / 2,30€
---------------------------------------------------------------------------------------------------
=370€
Ja lisäksi vielä kiertokangen laakerit, jotka hain motonetista / 45€
Kannen käyttö koneistamolla, jossa laitettiin venavarren kumit ja plaanattiin oli noin 100€
GLT nokkien hinta jääköön mun ja ZuluR:n väliseksi, mutta ei niiden hinta tässä enää paljoa tunnu.
Lisäksi ahtimeen tarvitaan kupariprikkoja banjoihin jos ahtimen irroittaa kokonaan. Omassa se jätettiin pakosarjan kera killumaan pakoputkeen eli banjoja ei tarvinnut avata.
Ja tietysti öljyä, suodatin ja jäähdytinnestettä menee.
Eli kaikenkaikkiaan tällainen keikka tulee maksamaan vähintään 1100€
Jos vielä uusii männänrenkaita tms. niin muutaman satasen saa laittaa lisää hintaan.
Ja jos vielä käyttää ulkopuolista työvoimaa, voi hinnaksi samantien laskea se 2000€
Toki vähän saa säästettyä jos esim. tilaa LG Speediltä ton koko sarjan, jossa on tiivisteetkin mukana...
E: Ja mullahan oli noin 2kk vanhat jakopään osat, eli niillä jatkettiin. Tuohon listaan saa siis lisätä jakopään osat jos alkaa ikä tai kilometrit olla täynnä.