Ei ole ensimmäinen eikä varmaan viimeinenkään kannatinkumin/laakerin vaihto 700/900 sarjassa, kun alkaa täryyttää.
Itse olen vaihtanut kahteen autoon, kauhunsekaisin tuntein, kun luin juttuja kardaaneista joita ei enää koskaan saatu toimimaan tukikumin vaihdon jälkeen.
Scantechin osa tuokin muistaakseni oli jonka ysisataseen vaihdoin ja hienosti pelaa, kuten se toinenkin, jonka kumin merkkiä en muista.
Itse laitoin varuiksi kardaaniin merkit, että tulee varmasti liukuboori samaan asentoon ja putsasin ja rasvasin luonnollisesti tuon liukupalan hyvin.
Jos kardaani pyörii lattialla, niin että liukuosa on täynnä hiekkaa, niin sekin voi luonnollisesti aiheuttaa ongelmia.
Toinen on tuo kannake, sen asensin niin että katsoin vanhoista jäljistä tuon täsmälleen samaan kohtaan kuin ennen. En tiedä onko mulla ollut vain hyvää säkää, vai mikä tuon teki, mutta yleensä mulla kyllä ei ole.
