Ei sitä vakiolaatikkoa saa kestämään, rattaat ihan onnettomat noissa M4x sarjan volvo laatikoissa mitä näistä 70-80 luvun takavedoista löytyy. 420Nm kestää jatkuvasti, 450Nm ni pamahtaa kertavedolla 3 tai 5 vaihteilla. 1+2 vaihteet kestää hyvin laillisesti kilpiin saatavilla ahdetuilla koneilla, eli alle 2,5L ja samaten 4.vaihde kun on suora, kun noi ahdetut koneet ei anna pikkuvahiteilla sellasia vääntöjä ulos et hajottais mitään.
Fiksu jos olet, pidät sen 2,0L koneen ahdettuna, 16v hattu päälle jos oikeen tekee mieli, mut 8v pärjää kans. Ahtimeks joku vakiovolvon esim TD04-18T tai 19T tai S60/V70R KKK K24 tms alle 50mm siivillä, ni väännöt ei karkaa sinne yli 450Nm. Laitat vaikka rajumman turbonokan, eikä mitään alavääntönokkaa, ni ei tuu liikaa vääntöä alas, ni vakiolaatikko kestää.
Itellä 2,5L 16v pannulla ja E85 toi laatikko kesti hyvin 0,7-0,8bar ahtoja (n.400Nm), mut 1bar (n.500Nm) ni pamahti heti kertavedosta ja 1,45bar (664Nm) sai olla jo oikeesti varovainen ohituksissa. Nyt 2,1bar (varmaan 750Nm nurkilla) ja BMW E36 325TDS laatikko+perä kestäny ainakin sen vähän mitä sillä on ajettu. Senverta on ruutia, että perä hakeutuu sivulle moottoritie-vauhdeissa.

Eli älä asenna mitään isolohkoa, toi B200 riittää näihin ihan hyvin, sit kun vaihtaa isolohkon tilalle, ni saa olla vaihdelaatikkokaupoilla heti, ja projekti jää siihen. Usko, on kokeiltu.

Sit kun laatikkoa halutaan vahvemmaksi, ni fiksuin tie on vaihtaa Porsche 928 tai Corvette C4, C5 tai C6 laatikko, löytyy 4v automaatti, 6v manuaali ja 6v automaatti uusimmista ja on taka-akselin yhteydessä.
Jos ite toteuttaisin tänä päivänä tekniikan, ni otaisin B6254S koneen 1994-96 960 volvosta, eli 2,5L kutonen, siihen kaveriks automaatin kytkinkaaveli, johon hitsataan kiinni joko corvetten alumiininen kardaaniputki ja laatikko takana, joko automaatti tai manuaali (ite ottaisin automaatin, jos ei oo vaan radalla tarkotus ajaa). Koneeseen HX40 kokoinen ahdin, eli n. 500hv riittävä. Kevyt koppa liikkuu tolla jo ihan sairaasti, kun tolla mun pelillä kellotettiin vartilla itse kokeillessa 12,4s ja karvan vajaa 200km/h loppunopeutta TÄYDELLÄ KUORMALLA (4hlö).
