...
Nuo valmistajien erikoisohjeet ovat muuten helposti saatavilla sivulla www.trafi.fi/kumppanit . 
...niinhän ne ovat, jos löytää tuon /kumppanit- osion. Ainakaan mulla ei WS8+Chrome näytä Trafin etusivulta ensimmäistäkän linkkiä tonne.
Onkohan toi jokun BtoB-puoli, ei.kuluttajille? EOS, mut näyttää ihan siltä että se olis tarkotuksella vähän piilossa.
Itse asiaan, konttorilta kopsahti paluupostissa asiallinen vastaus sähköpostiin jossa pahoiteltiin virhettä ja todettiin että kyllä nuo ohjeet ovat edelleen voimassa, katsastuspäätös näiltä osin korjataan.
Huomennna on kuitenkin käynti konttorilla uudestaan ohjelmassa, että vahinko ei tällä kertaa ollut kauheen suuri.
Tässä kohtaa asia menee mielenkiintoiseksi: mulla leikkas vasta katsatuksen loppuvaiheessa että tämähän on tuttu mies, sama joka viime kesänä pisti toiseen autoon vaihtamaan raidetangon ulkopäätä.
Korjaamolla totesivat tuosta että "ei se ole raidetanko vaan alapallonivel, sano konttorilla niin, ja jos ne urputtaa jotain käske soittamaan tänne, jutellaan mielellämme hetki sen kanssa joka tästä pisti raidetanogon päätä vaihtamaan." No, jälkitarkastus sitte konttorilla tuli samaan tulokseen ja totes että kyllä, juuri näin.
Tällä kertaa mr. Raidetangon Ulkopää, eli sama herra, halusi kuitenkin vaihtaa ne ulkopäät molemmin puolin. Saas nähdä mikä on huomenna tuomio, onko ne vai jotain muuta.

Ajossa ainakaan tossa ei tynnu kerta kaikkiaan yhtään mitään. Eka kerta seitsemän oman auton kanssa 20 vuoden aikana kun tällänen tulee ihan puskista, joka kerta on ollut tiedossa että jossain on välyksiä. Kyllähän ne tutussa autossa tuntuu, paitti tällä kerralla. ON harvinaisen ehjän, jämäkän ja ryhdikkään tuntuinen tossa toi ohjaus. Saas nähä mitä sieltä löytyy.