Tai remmiahdin+iso ahdin? Remmi vetää alhaalta ja iso tulee mukaan loppupäässä. 
Teoriassa kyllä hyvä idea mutta ihan hirveen hintastahan tuo touhu olisi

Paljonkos oli tarkoitus tuhlata euroja?
Ei nyt kuitenkaan mitään ihan mahdottomia määriä mielellään, ei mitään budjettikattoa vielä kuitenkaan ole, koska autoa rakennetaan pikkuhiljaa

Kahdessa pienessä turbossa ei ole muuta hyvää kuin että mahtuu pienempään tilaan kuin yksi iso. Elikkä jos haikailet sitä pitkää vetoaluetta jne, niin yksi isompi nykyaikainen ahdin olisi huomattavasti fiksumpi.
No onhan noissa hyvä puoli myös tuo merkittävästi viileämpi imuilma

mazdakin käytti Twin-turboa rx-7:ssa ihan sen takia että saatiin viileämpi imuilma, kun nuo 9k rpm kiertävät wankel-koneet ehkä vähän puskevat sitä lämpöä.
Haetko korkeaa vai matalaa kulutusta?
B230 vie vähemmän kuin B200
B250 taitaa viedä saman kuin B230
no mitenhän tämä on mahdollista

voihan se vakiomoottoreissa näin olla, mutta jos ottaisi b200f koneen b230f koneen, säätäisi ne penkissä säätöihin, niin luulisi olevan kulutus b200f koneella pienempi

mutta se mitä kulutuksessa voitetaan se tehossa ja väännössä hävitään, kun kaiken jären mukaanhan pienempään koneeseen mahtuu vähemmän sitä soppaa

tuntuu nostattavan tunteita pintaan kun aletaankin virittämään b200 konetta

sama homma oli kyllä pöndeix:in 240 projektissa

niin ja siitä laajasta tehoalueesta, luulisi että aika pitkälle vetää jos 2jz-koneessakin on tismalleen samoja ahtimia käytetty, ja se on kuitenkin 3l moottori, eli en uskoisi että pakopesät aivan täyteen menee vielä tuommoisella max 7k rpm kiertävällä 2l kiukaalla, mutta en sitten tiedä hävitäänkö alaväännössä pahasti?
en usko että kuitenkaan niin pahasti kun vastaavalla paineella ja teholla ajettavalla sinkkuturbolla

Niin ja nostetaas sitä toivottua tehoaluetta 300-350 luokkaan, tähänhän ei ihan hirvesti painetta tarvita kun kansi virtaa ja puristuksia on paljon

voipi olla että m90 kuuluu jossain vaiheessa ostoslistalle...