Emmä tiiä luinko oikein mut puhuttiinko täällä jossain vaiheessa tosissaan kulutuksesta?
Ei jumalauta harrasteautossa saa laskea kulutusta, enkä ite ainakaan rakentele sen suhteen :'D Priuksia saa kaupasta ja onhan nää uudet Eco Volvot kans ihan halpoja ajaa.. Kaiken bensan se syö mitä sinne tankkiin kaadetaan.
PS: Ihan mielenkiintonen projekti, mutta sulla on nyt sitten jääny laskuista täysin alusta ja jarrut huomioimatta? M47 antaa periks hyvinkin nopeesti jos kepittämistä yms harrastat.
Mutta jos ei projektilla kiire ole, niin kyllä siitä hyvä tulee
7
E: Itellä löi 242whp tehoilla olevasta 940:sestä nätisti M47:sta kakkosen ja nelosen rattaat paskaks ku rupesin kylkimyyryä vetämään kuivalla asfaltilla.
ajaa tarpeeks kapeilla nakeilla niin voimansiirtoki kestää?

joo taitaa olla ihan ehdoton ostos tuo m90 ja sitten sre+ d24tic-levy, ja perään taitaa tulla räikkä, kun tuota olisi joskus kiva vaikka radalla käydä tuomassa poikittain

tuon räikän kyllä jakaa mielipiteitä käyttöautossa, mutta mistäpä tuotakaan tietää ennen kun sitä kokeilee.
Tosiaan käyttöauto niin sillä kulutuksella on vähän väliä. tosiaa sit ku antaa sitä kenkää ni kyllähä se sitä soppaa syö

Jarruista sen verran että ainakin nuo nyt putsataan, puhalletaan ja maalataan ennen muutoskatsastusta, ja sit saatta käydä niin että etujarrut taakse ja eteen sitten jotkut vähän järeemmät.
alustasta taas sen verran että se rakennetaan sitä mukaa mitä sieltä penkissä irtoaa voimaa. ei siinä paljoo passaa säästellä. uretaanipuslat taitaa olla kyllä ihan pakolliset ainakin taakse jokatapauksessa.
tosiaan hiukan hankala suunnitella kun auton kimpussa ei ole kerennyt olla kun vasta alle 10h kun pitäis valmistua amiksesta ihan tuossa kolmen viikon päästä niin oon vähä muutaki hommaa...
kori pitäisi ainakin tutkia ihan läpi ennen kun mitään hankintoja tehdään.