B200k+m47 kombo on nyt irti ja se pitäis laittaa ruiskuna 740in keulille, eli siitä tulee taas vapari
siitä mikää vapari tuukkaan, ei näillä näkymin uskalla pitkään aikaan lähteä vaihtamaan moottoria kun tarvitsee auto joka päivä. eikä ne kovin kalliita nuo 230-koneetkaan ole, harvassa vaan nykyisin. olin tosiaan rikkonut syylärin 740istä, ja nyt laitoin "uuden" kunnollisilla kiinnityksillä paikalleen niin pysyy sentään vedet sisällä. meni nimittäin helsingin reissulla 100e bensaan ja 50l vettä

kulutus ei ole juuri mitään, 9,1 yhdistetty kun ajeli rauhassa

huom sisälsi ajoa helsingissä. Talvella parkkiksia kiillotellessa meni 16l/100km


joitakin ei sitten ole siunattu kuvaustaidoilla

oli ihan kiva ylläri että joku oli vanhaa kaasarikoneen kantta jaksanut vingutella

tosiaan pitäisi tehdä varras tuolle lankulle, on pohja, ovet ja helmat aivan mädät. vaihdelaatikon kannakkeesta repes yks pultti irti ja jätti semmosen ihan kohtalaisen reijän siihen lattiaan...
sitten selittäkää miks mulla on tässä pottapyörä ilman triggerikehää eikä liitupyörä? luulin että potta on vaan lh vehkeissä?