Mikä on kokemus BSR:n softasta? Kun sen sais aika edukkaasti, auto on 855 T5 manuaali. Harisella kalliimpaa mutta lopputuloskin on luultavasti parempi, mitenköhän tollanen ei dynossa tehty muutos yleensä pelaa? Ja onko dynottu sen jälkeen eli irtoaako tehoja about se mitä BSR ilmoittaa? Lähtökohtaisesti autossa ei ole mitään vikaa joten en usko tehojakaan ainakaan paljoa puuttuvan.
Mitä nyt oon lueskellut näitä juttuja, niin ymmärtääkseni aina aika liki pääsee niitä bsr:n ilmoittamia arvoja, mutta se pitää muistaa, että kulunut moottori ja apulaitteet hukkaa aina tehoa.
Jos moottori ja sen ympärillä olevat vehkeet on hyvässä kunnossa, niin varmasti pääsee bsr:n ilmoittamiin tehoihin, eihän ne softat ole mitään "tappiin saakka virittämistä" vaan ovat sellaista "pientä piristämistä"
mutta eipä sitä moottorin kuntoa tiedä ilman jokaisen komponentin testausta/mittausta
Väljät sylinterit, kantavat venttiilit, kuluneet laakerit, kulunut turbo, vastaan harraavat laturi, kompura, tehostinpumppu, vuotavat suuttimet, pienet imuvuodot, tukokset putkistossa, karstoittuneisuus.. kaikki vaikuttaa aina oman osansa.