Ei ittellä ainakaan pahaa sanottavaa ole Karalan softista, tosin en tuolla ole montaa käyttänytkään / ollut kyydissä käyttämässä:
-98 V40 T4 196hp-> 230hp (muistaakseni)
-03 S40 2.0T 165hp-> 198hp (muistaakseni)
-01 S60 2.4T 205hp-> 236hp
-06 XC90 2.5T -> 245hp
-05 V50 T5 AWD (tätä ei pystynyt ajamaan 2-veto penkissä, mutta ohjelmoijan mukaan n. 250hp???)
-07 S60 2.5T 209hp-> 249hp / 385 nm
-06 V70 2.4D 163hp-> 227hp / 475nm (samalla dpf poisto)
-08 V50 2.0D 139hp -> 180hp
Lisäksi muutama muun merkkinen nuoruuden erheys..
Nämä siis ajalta jolloin Karalalla vielä oli penkki käytössä
Kaikki softat toimineet hyvin = ei sulaneita moottoreita yms.
Ja tuohon vääntöpiikki hommaan: ainakin mulla 2.5T muuttui aikasta radikaalisti läpi kierrosalueen ilman mitään "vakio-nuutumista", perstuntumalla olisi voinut veikata voimaa tulleen enemmänkin, hyvä siitä tuli ( softattuna kipitti mittariin muistaakseni 245km/h).
Eli en minä ainakaan pahaa sanottavaa keksi, mutta mielipidehän on kuin persereikä: jokaisella on omansa.
Siinä olen Kulmamiehen kanssa samaa mieltä, että vakioautoa pelkästään ohjelmoidessa suurin ero tosiaan on myyntipuheessa, eriasia sitten ne oikiasti viritetyt autot, joita hierotaan penkissä hyvilleen päiväkaupalla..
