0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Ei varmastikkaan ole ollenkaan huono ratkaisu tuo bsr. Ite päädyin tuohon Deran lastuun koska se oli helposti saatavissa ja en oo missään nähnyt/kuullut mitään huonoa palautetta tuosta! (ei kyllä oo huonoa kuulunu bsr:stä) Mutta ihan tuosta omasta kokemuksesta voin vinkkinä sanoa et kannattaa pari € uhrata ja laittaa sytkä puolelta tulpat,pyörijä,jakajan kansi uusiksi niin voi mahdollisesti säästyä muutamalta harmaalta ohimolla? :hello:
Debil
Joo niinpäs näyttää että dera ja debil on kytköksissä.
Kukas tota Deraa myy?
Mites paljonko nykyään uusiin vaihdellaan lastuja? BSR ainakin ajaa uuden ohjelman sisään ja ottaa vanhan talteen, ilman mitään mekaanista muutosta. Helppo ja nopea. Tiedä sitten mikä on hinta/laatu-suhteeltaan paras
Deraa ei myy kukaan kun kyseessä on henkilö . Mut Dera myy Debilin kautta itse tekemiään softia. Eli debilistä saat joko ihan perussoftan tai sitten penkissä tehdyn customin.
varasin hariselle ajan, vakuutti meikäläisen, autokohtaisesti aina tehdään se homma. useampaan paikkaan kyllä soittelin ja ihmettelin vaan kun niin maltillisia teholisäyksiä lupaavat. eikö noista saa tosiaan enempää ulos ilman muita muutoksia. kaverikin oli lastuttanut turbo saabbinsa, vain putkisto vaihdettu ja saatiin 80hv lisäys.
Riippuu paljon lähtökohdista. Ei pelkästään kannata tuijottaa sitä piikkitehoa mitä tulee lisää. Enemmän iloa on jos koko vetoalueelle tulee lisää/alue laajenee.
Ei sinne kannata mekaanisesti enää mitään vaihtaa kun samat muutokset softaan saa ilmankin että rupeaa juottamaan piirejä paikoilleen.
Kellään kokemuksia tuon 1.6d koneen ohjelmoinnista? BSR:ää näin alustavasti miettinyt.Lupailevat 138hp ja 307Nm vakioihin 110hp ja 250Nm verrattuna. Saattaisi huomata jotain eroakin...
Aiemmin tässä ketjussa juttua BSR:stä. Vaikka auto ja kone on eri niin ohjelmointi on periaatteessa samanlainen. Kapula jolla ohjelmointi tapahtuu eli PPC on vähän virtaviivaisemman näkönen nykyään kuin ennen.