Onpa hyvä vuosikerta ja ovimäärä

Mulla on kanssa ruotsintuonti, lippusia ja lappusia hanskalokerossa uudesta saakka, autolla ja todennäköisesti laatikollakin on ajettu se 445tkm eikä laatikon rempoista ole mitään dokumenttia, voi olla että ei ole tehty öljynvaihtoja kummempaa. Sporttipuolella KD:lla polkiessa kyllä taitaa luistaa ykkösellä siellä 5-6k paikkeilla, sekä kolmosella, rankempaan menoon varmaan pitäisi jo korjaillakkin mutta ei meikäläisen ajolla taida kovin nopsaan kulua loppuun, kohta 2 vuotta ajettu ja vasta 21k tullu mittariin.
Turbiini lukitusventtiili temppuilee aina kun laatikko lämpenee, tarraa kakkonen päälle eikä irrota ennenkuin jarrulla auttaa että ykkönen menee pesään, sen verta kallis ja hankala vaihtaa että saapi olla tuommoinen kunnes tulee isompaa remontin tarvetta.
Moottorin käyntihäiriöt sitten saa aikaan sen että laatikosta tulee vikakoodeja luistamisesta / väärästä välityssuhteesta, joka kerta kun mulla ajosta sammu bensanpuutteeseen niin laatikkoon tallentui vikakoodi, moottorin puolelle ei.