Ajattelin nyt sitten pitkän harkinta-ajan jälkeen tehdä tästä omastakin merikontista oman topicin.

Ja kaveriani lainatakseni en myöskään ole kauhean hyvä kertoilemaan asioista kun ei ole kirjailija ainesta.. Mutta yritetään kuitenkin

Kyseessä siis farkku 940 jonka ostin kesällä 2012. Sitä ennen ajelin ajokortti iästä asti sierralla (riesa). Auto tuli ostettua osin kavereiden mielipiteitä kuunnellen ja kiinnostuksesta turbo volvoihin. Lisäksi silloin perheeseeni syntyi esikoinen joten tilallekkin oli tarvetta ja en halunnut perus farkkua vaan vähän jotain mielenkiintoisempaa. Auto löytyi sattumalta nettiautoa selatessani ja vielä sopuhintaa asuinkunnastani (Kouvola). Noh kaverin kanssa autoa katsomaan ja kaupat tulivatkin heti. Samana päivänä kaverin tallissa aloimme laittamaan äänentoistoa perempaan uskoon kun edellisestä vehkeestä jäi popit itselle. Samalla vaihtui myös vakio ilmanputsari paremmin hengittävään. Tämä jälkeen sitten oli vuorossa kuulerin vaihto alumiiniseen joka, löytyi auton entiseltä omistajalta. Jos haluaa ilmoittua niin tehköön hän itse. Löytyy foorumilta. Tämän jälkeen tullut kaikkea pientä mm. Laajakaista lamdaa ja muita tarpeellisia mittareita + 3"putki alusta loppuun itse tehtynä kaverin tallia jälleen lainaten

Alkuperäinen JT tuningin putki hajosi kun osui huonolla tiellä kiveen ja en ehtinyt ajoissa huomaamaan.. Auto pelasi hienosti talven mutta, sitten alkukeväästä 2013 hajosi 2massa vauhtis. Aluksi luulin että, pelkkä kytkimen vaihto olisi riittänyt kun oli puhetta edellisen omistajan kanssa että, se kaipaisi vaihtoa. Noh aamuyöstä saimme 2 muun kaverin kanssa paketin kasaan uudella kytkimellä jolloin paljastui että, vika onkin vauhtipyörässä. Tässä vaiheessa auto meni seisontaan koska, olin tuolloin työttömänä ja koska osaa ei tahtonut löytyä.Samoin olisi ollut turhaa maksaa liikuntakyvyttömästä autosta esim. vakuutuksia. Eräänä päivänä pitkän etkiskelyn jälkeen vauhtis löytyi foorumin kautta ok hintaan nimimerkiltä juhau. Kiitoksia hänelle. Syy miksi laitoin takaisin 2massa vauhtiksen oli että, siinä raha tilanteessa ei ollut muuta vaihtoehtoa+se että tällä hetkellä ei ole omaa tilaa missä seisottaisi autoa ja olisi laittanut esim. pottapyörän ja sre asetelman. Auto kasattiin ja taas mentiin. Leima ehti umpeutua joten soitto konttorille ja auto sinne. Leimaa ei tullut syy hieman korkea+heittelevä co. Noh hain paikalliselta korjaamolta pakokaasu lapun ja leima paperiin. Pakokaasu lappuakin joutui hieman kikkailemaan kun auto oli seissyt jonkin aikaa. Tämän jälkeen auto on pelannut hienosti näihin päiviin saakka hienosti. Kilometrejä kertynyt jo +300tkm joista omaa ajoa noin 45tkm. Autoon olen ollut tyytyväinen. Tarkoitus olisi jos jossain kohti rahatilanne ja elämäntilanne helpottaisi niin piristää autoa hieman lisää nykyisestä tekniikasta. 2 lapsen isä ja tällä hetkellä jälleen työttömänä.Tekniikka tällä hetkellä siis: 3"dp+putki, Ahdot nostettu(1.bar), Tonin sytkä ja bensa lastut, alukuuleri. Tälläkin pienellä piristyksellä ehtii mutta tehoa ei ole koskaan liikaa

Tulipas näin alkuun paljon tekstiä. Jos siitä nyt vähän saisi selkoa mitä autolle tehty jne. Kuvia lisäilen mahd,pian. Kettu kuittaa.