Niinhän se on... Ei poistunut oireet.

. Edelleen moottori yrittää tukehtua hetkeksi, kun kaasua nypyttää hiukan tyhjäkäynnillä. Jos kaasua avaa juuri sen sen verran, että kierrokset nousee n. 1500...2000 kierrokseen ja pitää sen siinä niin muutaman sekunnin kulutua kierrokset putoaa itsekseen n.1000 rpm tai kierrokset jää seilaamaan. Saman aikaisesti tasakaasulla katkoo sytytystä satunnaisesti, ainakin yhdeltä pytyltä.

Matka-ajossakin nykii satunnaisesti, mutta kovemmin kiihdyttäessä ei nykimistä tunnu. Nykiminen kasvaa kylläkin ajossa, kun tasakaasulta päästää ensin jalan polkimelta ja sitten pumppaa kaasua napakasti.
Tarkistamatta on vielä bensapaineet, sytytystulppasarja (tänään vaihdan uudet), imuvuodot erittäin huolellisesti...
Mahdollisia vikoja PA-paineen säädin ja pumppu, sytytyspuola ja ne tsiljoona eri anturia...

Huomasin myös, että moottorin lämpötilamittarin neula olisi aavistuksen alemmalla tasolla kuin normaalisti, vaikka moottorilla olisi ajettu pitkään. Eikö neulan pitäisi olla aivan vaakasuorassa mittarissa? Saakohan automaattiryypyllä liikaa bensaa ja aiheuttaa kulutuksen nousua? Vide, mitä mutuilua tämä on...
Täytyy mitata moottorin todellinen lämpötila ja vaihtaa termostaatti jos aihetta.