Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

2.0d -05 ajossa kierrokset ja vääntö katoaa, ei kierrä yli 3000rpm

• 2 Vastauksia
  • 1421 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Uusivolvomies

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Moro!

Hankala oli otsikkoa tähän rustata, mutta tosiaan v50 tekee nykyään sitä, että kesken ajon alkaa veto hävitä, ja jos vakkari on päällä, naksahtaa se pois.

Ajo seuraavalle bussipysäkille, auton sammutus: ja uudelleenkäynnistäminen ja ongelma kadonnut.

En siis ole mitään vikakoodeja lukenut, mutta tämä vika on nyt alkanut kuukauden aikana näkymään, eli muutaman kerran.

Eli kuulostais ihan siltä, että ajonesto kytkeytyy päälle?

Vinkit on tervetulleita! Egr on vasta uusittu, joten se ei voi olla onglema. Ilmeisesti joku helppo sähkövika(ko)?

Poissa Uusivolvomies

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Lisäystä tähän vielä, löysin samoja onglemia omaavia autoja, ja löysin yhden vaihtoehdon: Alipainevuodot, kellään kokemusta että missä, ja että paljonko kustantaa uudet alipaineletkut yms. Onko itse vaihdettavissa?

Paikalla volvotdi

• Yhteistyökumppani
  • Grand Touring
  • *
  • Tampere - Pori
Lisäystä tähän vielä, löysin samoja onglemia omaavia autoja, ja löysin yhden vaihtoehdon: Alipainevuodot, kellään kokemusta että missä, ja että paljonko kustantaa uudet alipaineletkut yms. Onko itse vaihdettavissa?

Ei kannata lähteä arpomalla mitään osia vaihtamaan vaan ihan ensiksi testerin nokkaan niin sieltä se vikakoodi kyllä kertoo, että mihin kannattaa vilkaista. Vakkari tippuu turvallisuussyistä pois ja max 3000rpm yhdessä tarkoittavat vikatilaa. Tosin voihan ne alipaineletkut sinne vaihtaa kun kustannus on sen 20e ja itse kyllä pystyt vaihtamaan niin ei ainakaan ne tule ihan heti uudestaan menemään.
Honda CR-V 2.2i-dtec Exe Adv AT Black Edition -14, BMW 520d - 13.

Lisäätehoa.fi

Kulkukoira  Proturbo