Tehtiin noin 550tkm hinkatulla b200f moottorilla nokkatestejä. Ainakin kerran avattu kone kun kansipahvi lahosi ja se täytyi vaihtaa, mutta muuten ei ole moottorille tehty yhtään mitään.
Aloitettiin tietysti vakiolla M nokalla, sitten H ja K ja viimeisenä VX3 joka jäi paikalleen. H ja K antoi noin suunnilleen samanlaiset voimat kuin VX3 mutta tyhjäkäynti meni hassuksi. Kokeilujen lomassa selvisi, että viskon puuttuminen antaa noin 5hv ja 5nm enemmän. Lapun vedoissa kuitenkin visko paikallaan. M nokalla jarrut ihmeissään valtavista voimista ja käyrä näyttää 6nm enemmän vääntöä kuin VX3, sen kohdan voi silmillään piirtää yhtä huonona molemmilla nokilla.
Vertailuna voisi ottaa vaikka täysin vakion K11 isolohko 1348cc Micran, se antoi 67hv ja n.100nm navalle. Jotta kyllä on meidän pitkäkaton kone luovuttanut osan voimistaan vuosien saatossa.
Varsinaisella käyttöalueella on sama mikä keppi kannessa on, kaikilla tulos vahvistaa saman minkä perseellään tuntee ajossa. On inkkarit karanneet kanootista ja peli ei etene

Mutta oli mielenkiintoista tehdä kokeiluja, täytyisi tehdä sama joskus jääliukuriin. Kokeilla A nokan tilalle H, K ja V kun nämä löytyy hyllystä. Siinä koneena on paljon pieksetty B23 hx40. Olisi vaan aikaa ja viitseliäisyyttä tehdä kokeiluja, oikeasti lähinnä kiinni viitseliäisyydestä. Paljon kaikkea tekemistä niin jää omat laitteet ajamatta.
Lukemat WHP, tämä välittyy oikeasti navoille voimalinjan läpi. Moottoritehoa voi kuvitella niin paljon kuin omat "hattuvakiokertoimet" antaa myöden, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän


korjattu micran kuutiotilavuus oikeaksi...