460:n ohjausvaihteen vaihdoin vadiksen ohjeilla.
Siinä kepissä oli näppärästi kohdistusmerkkirengas joka pyöri rattiakseliin tulevan pään mukana jolla sai ohjausvaihteen just eikä melkein keskiasentoonsa ilman mittanauhaa, vaikka vadiksen ohjeissa oli että mittanauhan kanssa täytyy olla tarkkana ja mitata tangon isku, jakaa kahdella ja työntää se oikeaan kohtaan ja merkitä tussilla merkit siihen rattikaselini tulevaan päähän ja vaihteen kuoreen. Rattilukko tietyti heti ekana päälle kunhan on ratin kääntänyt suoraan ennen kuin edes aloittaa irroitusoperaatiota, joissakin vehkeissä kun airbagille mahdollisesti tuotu lattakaapelispiraali saattaa mennä "väärälle kierrokselle" jos rattia pyörittelee miten sattuu.
Ja ilmaus renkaat ilmassa auto käydessä hitaasti ääriasentoihin käännellen.