Noista moottorikoodeista en ole varma, mutta jos kerran T3 koneessa on VVT, ni homma ei ole niin simppeli.
Erona VVT koneessa on turbokoneessa pakonokan VVT, ja se että jakajan paikka puuttuu ja tottakai venttiilinsäätö on mekaaninen T3 (kaikissa vvt koneissa), eikä hydraulinen kuten T loppuisessa 850 volvon koneessa.
Mitään senkummempaa hyötyä et tuosta asiasta saa, pelkkiä haittoja vaan, eli joudut poistamaan VVT:n, vaihtamaan imunokan (muistaakseni tuo 850 koneen imunokka ei edes sovi paikalleen) ja imunokan joudut vaihtaan, koska muuten virranjakajalla ei ole uraa joka käyttää sitä. Pakonokassa löytyy kyllä ura turbokoneessa, mutta siinä on tehtaalta asento-anturi, enkä usko että virranjakaja käy siihen uraan, koska siellä on ruuvikierteet eikä reikää.
Eli jos kone on romuna, ni hommaa suosiolla samanlainen tilalle vaan eikä jotain sinnepäin, jos et ole asian ammattilainen (niitä on aika harvakseltaan foorumilla), pääset 100% varmasti helpommalla (nimimerkillä muutaman vastaavanlaisen helvetin tehnyt).
