Jumankauta kun näyttää hienolta toi RDR2 
Itse katselin noita "pelidemoja" tässä pari päivää sitten, niin on se todella hyvännäköinen.
Eniten kiinnostaa juuri se pelimaailman dynaamisyys.
Vielä täytyy odottaa 55 päivää ja muutama tunti, niin pystyy lataamaan sen oman ennakkotilaustuotteen.
----------
Itse olin hetken aikaa (noin 100 tuntia) uppoutuneena Witcher 3:een, kun vasta nyt elokuussa tulin sen ostaneeksi.
Pelasin siis perustarinan läpi Story & Sword -vaikeustasolla (normal).
Maksullisia lisätarinoita en ole vielä ostanut.
Kevyesti
paras RPG, mitä olen koskaan pelannut, ja singahti Top-3 omat parhaat pelit sijalle 2.
(1. sijalla on PC -peli, ja sitten on paljon jaettuja 3. sijoja).
--------------
Aiheesta toiseen, niin Doom Eternal nosti sosiaalisessa mediassa kohtuullisen äläkän,
kun ID Softworks oli sisältänyt pelidemoon lauseen: "Demons are mortally challenged".
Oli aika selvä vastaheitto SJW -kulttuurille, eikä ole ensimmäinen kerta kun Bethesdan omistamat pelistudiot ottavat kantaa yhteiskunnallisiin asioihin.
Kun Bethesda promosi uusimpaa Wolfensteinia, niin virallinen tili twiittasi tyyliin; F*CK NATZIS,
niin aika paskamyrsky siitäkin tuli.
Ubisoft yritti kokeilla rajoja Far Cry 5:ssa, että:
"Mitä jos meidän pelissä, joka sijoittuu kuvitteelliseen Montanan osaan, jossa on tarinankerronnalisesti kuvitteelliset hahmot, niin yksi henkilöhahmo mainitsee Obaman, kun disclaimer sanoo että tarina ja hahmot ovat fiktiivisiä?".