https://www.riemurasia.net/video/Best-Korea-Strikes-Again/154955
Sopii tänne kuin nenä päähän 

Eilen hieman kuumotti GTA ONLINEssa. 60 kierroksen "Traditional GTA-style" kisa lentokentällä, 6 osanottajaa.
Heti alussa lähti kolme pois ja yksi jäi ampumaan kahta autoa (minua ja jotakuta toista) juosten kentällä. Noin kierroksen 15 kohdalla hänkin poistui.
Itse olin tuolloin johtajaa 2 kierrosta perässä (1min 42 sekuntia) ja samalla ohjain ilmoitti akun varaustason olevan vähäinen.
Kierroksella 40 pääsin samalle kierrokselle, perässä noin 40sekuntia ykkösestä (sekunti/kierros sain kiinni). Ykkönen päätti pysähtyä ja yrittää pommittaa minut. Sain juuri ohjukset väistettyä ja "omaa lääkettä" takaisin. Osuma! ja samointein johtoon. Vielä sain toisenkin osuman "summamutikkaan" ampumalla.
Sitten hikoiltiin ~15 kierrosta maaliin, että kestääkö ohjaimen akku. Toinen pelaaja alkoi uhkaavasti ajamaan kiinni (prkl catchup.....) eikä ero ollut 7 kierroksen kohdalla kuin enään 13 sekuntia takanatulijan ottaessa 1,5-2 sekuntia/kierros minua kiinni. Pääsin kuitenkin maaliin ykkösenä ja noin 10 sekuntia sen jälkeen ohjain "kuoli".

Merlin voisi kertoa tuliko minun pyyntö tuohon ryhmään perille, kun herjasi jotain outoa?