Tuossa alla juttua 2.0T johon vaihdettu t4 ecu ja ajonesto meni päälle.
Eli itse viisastuin tuosta niin että siru ja estoboxi täytyy täsmätä ecuun niin alkaa suoraan toimia. Ja kun sulla diesel niin ecukin oltava dieselin. Joko naittaa vidalla pelkkä boxi ja siru omaan ecuun tai kaikki uudet osat ( myös ecukin) samasta ja samalla koneella olevasta autosta niin olis suoraan bolt on toimiva..
Tai jos poistaa koko ajonesto vaatii sinistä pajaa tai pätevää klubilaista vidan kera.
,
Vs: VRCF pikahuolto - pienet kysymykset tekniikasta ja korjauksista
« Vastaus #11903 : 07.11.2017, 12:27:26 »
Lainaus
Oli saanut toimimaan vaihtamalla ajoneston boxin ja ottamalla t4 avaimista sirun vanhaan avaimeen. Kuulemma muuttu täysin, vanhas ecus luultavasti pieleen menny ohjelmointi kun lähti vasta 4500rpm liikkuu, alemmilla hengetön ja pölläytteli jonkin verran. Uudella eculla alkaa jonkin verran alempaa ja ei pölläyttele enään.