Haluaisin varoittaa hyvät kanssa ihmiset ja volvon omistajat,käytin autoani tampereella sileensuonkatu 18 AR-OSAT
nimisessä paikassa takajarru remontissa ja hävettää myöntää mutta minua kusetettiin :'(autoon piti vaihtaa takajarru kengät,toinen jarrulevy(on vaihdettu)ja uudet palat.mutta en saanut edes nähtäväksi vanhoja kenkiä(uudet olivat kuulemma haettu fustilta(romuttamolta)ja minulle kerrotun mukaan kunnostettu.eihän tässä mitään mutta jarru nestettä ei oltu lisätty
eikä jarruja ilmattu.sain jarruttoman auton korjauksesta.en ole itse kovin hyvä vielä auto tekniikassa mutta perus asoita tiedän.joten älkää viekö rakasta volvoa
koskaa edellä mainittuun paikkaa.säästäkää autonne moiselta!!!!!!
Aina ensin kannattaisi reklamoida yritykseen ja antaa heille mahdollisuus vastata virheistään.
Et mainitse, onko sinulla ollut etukäteen tiedossa, että tullaan käyttämään kunnostettuja osia. Silloinhan asia on siltä osin ok. Eri asia, jos sinulle on myyty "uudet" osat. Vanhat osat ovat saattaneet ihan vahingossa lentää roskiin.
Ilmeisesti olet myös halunnut vain toisen jarrulevyn vaihdettavaksi. Hyvä korjaamo suosittelisi molempien vaihtoa.
Tavallisesti jarrupiirejä ei tarvitse avata, kun vaihdetaan levyjä, paloja tai kenkiä. Silloin ei jarruja tarvitse myöskään ilmata, eikä korjaamo sitä tee, jos ei asiakas sitä erikseen pyydä ja siitä erikseen maksa. Jarrunesteen tason pitäisi jopa nousta palojen vaihdon yhteydessä, toki nestepinta tulisi aina työn jälkeen tarkastaa.
Ainakin minun korvaan tässä kuulostaa nyt siltä, että et olekaan tyytyväinen jarruihin remontin jälkeen ja pidät siitä syypäänä korjaamoa. Näin voi ollakin, mutta jos teetät työn käytetyillä osilla ja vaihdat vain toisen jarrulevyn, niin priimaa et voikaan odottaa.

Monesti ne korjaamon löytämät viatkin johtuu siitä, että jossain kohtaa on huollossa säästetty. Voithan viedä autosi toiselle korjaamolle ja sanoa, että tekevät tarvittavat toimenpiteet jarrujen kuntoon saamiseksi, mutta varaudu siihen, että laskukin on eri luokkaa.