Vetoniveliä olen itse puhdistellut pesupistoolilla tärpätillä puhaltelemalla, joskaan noita Volvon niveliä ei ole vielä tarvinnut ronklata. Pesupistoolin suuttimeen voi laittaa kaulalle vaikka sopivan roiskesuojan niin se irtoava tavara ei tule niin pahasti remontoijan päälle. Lähtee ainakin normaalisti tosi puhtaaksi ja nopeasti mutta parasta vetää letku riittävän kauas nurkan taakse, sillä likaisempaa hommaa ei äkkiä tule mieleen. Jollakin putkentaivuttimella voisi ehkä pesupistoolin kaulan vääntää mutkalle niin sitten ei tarvitsisi tuota sateenvarjoakaan.
Vaikka tässä nyt on kyse tuosta sisemmästä, niin salliikohan Volvon ulommassa nivelessä rakenne ponnistaa nivelen ulos akselilta napapultilla? Miksun ansiokkaassa FAG ohjeessa neuvotaan koputtelemaan irti. Linkin kuvassa ulompi nivel näytti olevan sisäisellä ei pihdeillä avattavalla kiinnityssokalla ja juuri tuollaisessa rakenteessa on yleensä nätti irrottaa nivel napapultilla ponnistamalla.
Noiden kovien muovikumien kanssa olen muissa autoissa törmännyt ainakin siihen ongelmaan, että tuppaavat vuotamaan. Se muovi kun ei rautaan tahdo tiivistyä ihan täysin.