Kokemusta 945, 740 ja 855. Puhumme kahdesta ensimmäisestä.
940 farmarin katto alkaa tekemään liikettä jo aika pienilläkin paineilla (mikä nyt on kenenkin mielestä pientä), mutta ääntä se ei pitänyt. Ainoat räminät kuului kilvestä ja vararengaskotelossa olevista tavaroista. Tuulilasin tiiviste kannattaa vain tarkistaa, kuten lasi itsessäänkin, itellä ruikki 940:ssä kovalla sateella nupit isolla vähän vettä välistä, kontissa kun oli 2x 12" GZ radioactive + 1800W high end lankku.. Paineita en ala arvioimaan tuosta, kun ei mitattu. Etuoviin muistaakseni saa menemään 6.5", takaoviin 5.25". 940:ssä kojelaudan kulmissa diskantitkin, vissiin kai 4" saa sinne menemään, itsellä oli erillissarjojen diskantit laitettu siihen.
Akku tosiaan on vapareissa siellä vänkärin puolella, etukulmassa, mutta olipa itsellä siinä tekniikanvaihto turbossakin se siellä. Läpivientejä löytyy ja helposti saa lisää tehtyäkin. Sisätilanlämppärillekin monessa noista menee piuha, siitä reiästä itsellä jokaisessa vedetty 50mm2 kaapeli. Mutta ei siitä 4 piuhaa mahdu, ellei ainakin isontele aika reilusti.
Listojen alle saa johtoa menemään ja kuten edellä mainittu, sinne maton alle on kans hyvä vetää ja mahtuu sitä piuhaa ihan reilustikin. Mankan takana tilaa on ihan hyvin, aina on itellä piuhat mennyt aivan huoletta sinne, ilman minkäänlaisia ongelmia.
En tiedä, kuinka sekavaa tekstiä tuli, tai oliko mitään apua, mutta onpa yritetty. Jonkin verran siis pikkupoppia ollut noissa autoissa ja kysymällä selviää jos jokin kiinnostaa. 740 kylläkin sedan, mutta tuo 940 farmari ja aika hyvin johtojen vedot yms. muistissa.

Tsemppiä projektiin, pitää muistaa seuratakin kun saat aloitettua
