Pitää seuraavalla kerralla yrittää kovemmin...
Virittelin PA-pumpun ja suodattimen telineen paikoilleen, roikkuivat aiemmin nippusiteiden varassa


Olin siis jo aiemmin hapottanut ja maalannut telineen. Suodattimen banjoliitos alkoi tuossa rytäkässä tihkumaan, mutta homma korjautui laittamalla 850:n bensasuodatin paikoilleen kera uuden letkun, kuten tuonne kirjoitin:
Vs: Volvo 940 B230FB -91 ja polttoaine pumput.Sain tänään (toivottavasti ainakin vähäksi aikaa) viimeiset sähkölinnun ulosteet räpsittyä paikoilleen, ja vähän Galvacoloria suihkittua päälle.
Helmakoteloa vasemman takapyörän edestä:

Helmaa oikean takapyörän edestä:

Oikea munapussi:

Helmakoteloa vasemman etupyörän takaa:

Ja vielä helmaa oikean etupyörän takaa:

Vielä kunnolla kotelosuoja-ainetta helmakoteloihin ja massaa pintaan, niin eiköhän tuolla taas vuodeksi ajoaikaa heltiä...
Käsijarruun myös 850-tyylinen modaus:

Motonetista säätöruuvi (22-2000) H-raudan tilalle => kiristys kunnes ei jaksa enää käsin pyörittää jarrulevyä => 4 naksua löysemmälle => Lopputuloksena on ainakin hyvin pieniliikkeinen käksäkahva, toivottavasti myös jarrutustehoa irtoaa...
Hassua että jarrulevyissä ei nuo isot reiät satu millään navan reiän kanssa kohdakkain, ainakaan jos haluaa ohjuritapin samaan aikaan paikoilleen:

Ja aika jännä, että navoissa ylipäätään on säätöreiät valmiina, kun näissä ei uutena käsittääkseni noita säätöruuveja koskaan ole.
Sain lopulta jarrulevyssä olevat pikkureiät napojen reikien kanssa kohdakkain, kun vaihdoin jarrulevyt puolelta toiselle. Muuten olisi tosiaan joutunut jättämään ohjuritapit pois - eipä ne kylläkään mitenkään pakolliset ole, varsinkin kun tässä pyöränpultit on helppo satuttaa kohdilleen kun siinähän ne navassa istuvat valmiina kuin tatit

Esim. 850:ssä voi joutua vähän sihtailemaan vannetta ilman ohjuritappeja, kun ne pyöränpultit on siinä vieressä maassa hyödyttöminä möllöttämässä... Pieniä asioita, mutta kuitenkin - jos olisi selkävaivoja tms. niin olisihan se kiva aina saada kerrasta kohdilleen renkaanvaihtohommelit.