Tanko oli kiinni. Suuri epäilys on että kello on paskana mutta kun tutkin tota magneetti venttiiliä nii sen letkut oli eri järjestyksessä kun netistälöytämissä ohjeissa. Venttiilissäkin oli väri täpät mihkä mikäkin letku laitetaa. Mutta kun laitoin letkut "oikein" nii rupes venttiili pitään melkosta pärinää aina kun ahdot vähän nousi. Mistä voi johtua että letkut pitää olla eri järjestyksessä. Sillain se joskus toimi. Onko tietoo mistä sais käytetyn kellon sopu hintaan?
Morjes,meilläpäin ollu aikoinaan samanlaisia ongelmia kun ruvettiin turboruuvien ja ahtopainemittarin kans pelaamaan, alkuperäsenä letkut oli ns väri-väriin ja toimi, sillai jätettiin sillon, magneettiventtiilille tulee 3 letkua,yks hukkaportilta,yks mikä menee suoraan imusarjaan ja yks kompuran kylkeen, niin ahtopaine mittari kytkettiin tohon mikä menee kompurapesän kylkeen,siihen tulee jatkuva ahtopaine, ahtoja taas saatiin nostettua joko hukkaportin tangosta tai huijaamalla magneettiventtiiliä.
vakioahdot 2.0t eli matalapaineturbossa on 0.4-0.5 väliin tehtaalta lähtiessä, me nostettiin sillon 0,9 bar ja hyvin kesti,vedot muuttu ihan erilailla.. pienenä vinkkinä ilmamäärämittarin puhdistus ja letkujen järjestyksen tarkistus, ja josei vielä oo niin laita vapaavirtaussuodatin.