Kyllä Göran on laittanut viimesen päälle 
Mitä tarkoittaa Suomeksi tuo +/-50% ?
Sitä, että lambda-sopeutuma on +/- 50% arvosta X.
Eli pitkän ajan lambda sopeutuma pystyy vetämään soppia peruslaskenta arvosta +/- 50% sivuun. Tosin se generoi vikakoodin arviolta 25% siirtymällä. Riipunee vähän LH:n binäärin numerosta, miten äkisti se vikakoodi tulee.
Onko noista isommista immuista nitään hyötyä vaparissa vai onko se ihan sama mikä *aska siellä on?
Ihan sama, kunhan se on toimiva!
Eli ei ole hyötyä, koska vaparissa IMMu ei pohjaa! Saman -012 efektin saa aikaiseksi vääntökippuraa käsittelemällä.
Mutta sekin on sivutuote, koska isomman IMMun idea on pelkästään isompi mittauskyky viritetyissä vehkeissä.
Siinä, missä 016 IMMulle luvataan mittausaluetta 470kg/h, mittaa 012 670kg/h. Absoluuttiset rajat ovat jossain 600kg/h (016) ja 1000kg/h (012).
Tuo 012 pohjaa jossain 1,5 baarin nurkissa ja sitten onkin rakenneltava isompaa ja omaa linearisointi käppyrää.
Eli joku 004 alkaa olemaan se isompien virivehkeiden oikea IMMu.
Muistutuksena, kirjoittelin jotakin FAQ-Scheiße jo 2012 syksyllä aiheesta.
http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=24583.0