elikkä ongelma seuraava,kampiakselin värinänvaimennin pyörä hajonnut ajossa ja kumin paloja myös kampiakselin hihnapyörän ja hihnan välissä.
yritin ottaa värinänvaimennin pyörää irti mutta niistä pienistä pulteista kaksi oli tuhottu jo kannoistaan,kone ei pyörinyt kun värinän vaimentimen kumi paloja oli jakohihnan välissä niinpä löysäsin jakohihnan kiristäjän siinä asennossa missä kone oli ja sitten sain värinänvaimenninpyörän vedettyä pois samalla kun tuli kampiakselin pyörä. nytten pitäisi jako saada kohdalleen joka tuottikin ongelman,vauhtipyörältä ei löydetä "hahloa" niinkun näissä yleensä on ollut vaan noin 7mm leveä kolo jolla saa jo parin hampaan heiton tehtyä.uudessa gatesin värinänvaimenninpyörässä ei ole ajoitus merkkiä.
ja jos laitan vauhtipyörästä löytyvän kolon kohdalle kampiakselin niin sitten nämä eivät pidä paikkaansa mitä löysin netistä missä asennossa alapyörä näkyy vaan heittoa on noin 90 astetta. mietin onko joku voinut vauhtipyörän laittaa eri kohtaan kun se vakiona on
https://www.youtube.com/watch?v=p6rGsCALQ1Ahttp://vwts.ru/forum/index.php?showtopic=142597jos jollain on kuva kampiakselin päädystä missä asennossa se pitää olla niin olisi hyvä juttu,suutinta tai hehkua en mielellään tosta 400tkm ajetusta viittisi yrittää alkaa irrottaa ettei hajoa mitään muutakin