Proturbo  Autodiagnoosi

Takakontin sulakeboksi / sulakepaikan käyttöönotto.

• 3 Vastauksia
  • 2435 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa D5GT

• Turbo
  • www.vrcf.fi
Mun pitäisi saada takakontin sulakeboksista, sinisestä modulista yksi 25a sulakepaikka käyttöön. Mitä kilkkeitä sulakkeen lisäksi tarvitsen / minkä nimisiä ja mallisia ne pinnit on?

Poissa rasanttu

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Takakontin sulakeboksi / sulakepaikan käyttöönotto.
« Vastaus #1 : 22.05.2014, 11:07:08 »
Mun pitäisi saada takakontin sulakeboksista, sinisestä modulista yksi 25a sulakepaikka käyttöön. Mitä kilkkeitä sulakkeen lisäksi tarvitsen / minkä nimisiä ja mallisia ne pinnit on?

Eikös siellä ole valmiina tyhjiä paikkoja? Jos ei niin romikselta luulisi löytyvän tarvittavat osat.

Poissa D5GT

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 22.05.2014, 13:39:13 »
Joo, kyllä on ja sellaisen vapaan paikan käyttöönotosta on kyse. Käsittääkseni tarvitsee yhden "pinnin" sulakkeen ja piuhanväliin, josta sähkö saadaan ulos. Eli minkälainen / millainen "pinni pitää ostaa ja tökätä piuhan kera sulakebeksin takapuolelle.

Luulen, että tarvittavat kilkkeet saa ostettua vaikka Motonetistä, jos tietää mitä etsii.

Poissa D5GT

• Turbo
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 31.05.2014, 10:44:01 »
Noi ei tässä tapauksessa auta, sinne modulin taakse tarvitsee sen yhden piikin ja siihen piuhan, että virtaa saa ulos.

ja muutoinkin virran ryöstämistä kannattaa harkita, siirtopiuhojen mitat voi tulla vastaan ?

Linkissö HD:n versio pinneistä - itse haen uusikoristen pinnin mallia, jotta osaan ostaa oikeat.

http://bigfoot.fi/J25/index.php?option=com_content&view=article&id=64:admin&catid=20&Itemid=77

Autodiagnoosi  Carcom Oy