Nyt oli onnellisesti kone kasassa edellisen vuodon (kampi-akselin) stefan vaihdon jälkeen ja muutaman päivän päästä alkoi näkyä vuotoa koneen takana
Koko jakopäähän oli alunalkaen aivan öljyssä ja kun sen pesaisin niin eihän sitä pako-nokan vuotoa huomannut
Onni onnettomuudessa, vuoto tuli huomattua heti ja öljy oli valunut suojamuovin takana, (sen lohkossa kiinni olevan), eli hihna ei kastunut. Siispä nokkien stefat vaihtoon. Kysymys: Korjausoppaan mukaan täytyisi kampi-akseli lukita startin takana olevan ruuvinreiän
kautta, mutta lukitseeko tämä sen siihen asentoon jossa hammas-hihnan pyörän/Öljypumpun kohdistus merkit on? Nokille tekeekin helposti oman lukitustyökalun lattaraudasta, sattuu olemaan just oikean paksuista tavaraa puu-puristimen varressa
Toinen kysymys, molemmat hihnapyörät on säätyviä, koskeeko näitä samat kiristysmomentit ja takaisin päin käännöt kuin pelkällä imu hihnapyörällä? Tuon viestin alun olis voinu kirjoittaa myös mikä tänään v*****aa? osioon