Tuokin rahan upppoaminen on hieman omistajasta kiinni.
Tällä siis tarkoitan sitä, onko auto käyttöauto, käyttöharraste vai harrasteauto.
Jos jollakin B230F 740/940:stä pitäisi vain käyttöautona, eli vaihtaa vain hylätyt osat, niin melko halpaa liikkuminen näillä takavedoilla on.
Sitten jos haluaa vaihdella "ylimääräisiäkin" osia (=osia, jotka ovat kuluneita mutteivät vielä loppu) pitääkseen ajettavuuden hyvänä, niin toki hinta nousee.
Sitten jos haluaa päivittää autoaan kohti omaa unelmaansa ko. mallista, niin silloin hinta nousee vieläkin entisestään.

Missäänhän ei ole mitään väärää. Ja aikavarmasti moni muu auto olisi kalliimpi harrastaa, kuin 940. Itsellä lähti koko farmarivolvon hankinta siitä liikkeelle, että kaveri osti kassillisen alustan puslia sillä hinnalla, kun itse ostin alatukivarren ja vesipumpn silloiseen Fiattiini...
