Tuskin uskoin silmiäni tuon lukiessani! Luonnollisesti 60/55 W pitkä vs. 100/55 W pitkä. Saatan olla hidas ja hiukan typerä, mutta en sentään täysin id1ootti.
No, ei mitenkään luonnollisesti.
Miten toteutit testin? Siten, että vertailit niitä ristiin siten, että toisessa umpiossa oli toinen polttimo ja toisessa toinen?
Peittäen aina toisen umpion ja vaihtamalla polttomot ristikkäin umpioiden välillä testin toisena osana?
Vertailemalla niitä ns. rinnakkain ylläolevalla tavalla silmällä voi saada jonkinlaisen käsityksen eroista.
Mittaa minulle minun mielekseni jännite polttimon kannalta lyhyillä ja pitkillä! :hello:
Jos siellä on vähemmän kuin 13,2V, et missään tapauksessa saa oikeaa tehoa polttimosta irti (kirkkautta).
Typeräksi, hitaaksi tai idiootiksi en sinua ole sanut, eikä minulla edes ole syytä ajatella niin. Tietämätön voi mahdollisesti olla, mutta siitäkään en ole vakuuttunut.
Eiköhän lopeteta tämä jankkaaminen, edelleen toki otan ilolla vastaan omakohtaiseen kokemukseen perustuvia näkemyksiä noista aiemmin mainitsemistani valoista, toki muistakin saman tyyppisistä samassa hintaluokassa.
Ei tässä ole kysymys jankkaamisesta, vaan mitatusta datasta
tm versus Musta Tuntuu!

Näitä "kokemuksia" on olen koko elämäni kuunnellut ja sitten asian mitannut, niin arvaat varmaan, että olen äärimmäisen skeptinen kokemuksille.
Kokevathan sähköallergisetkin oireita, mutta....
http://summa.talentum.fi/article/tt/uusimmat/40397Oikopäätelmiä minä tässä vastustan ja virheellisiin premisseihin pohjautuvia argumentteja! :hello: