Carcom Oy  Elekma

Lh2.4 vaparin johtosarja turbokäytössä

  • 2 Vastauksia
  • 3269 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa stuge

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 238
  • www.vrcf.fi
Lh2.4 vaparin johtosarja turbokäytössä
« : 02.06.2014, 03:14:19 »
Moi! Eli volvo 240 b230f korvattu b230ft moottorilla. IMMun piuhoja jatkettu imupuolelle, ja kaasuläpältä pitää katkasta täyskaasurikastimen piuha. Kysymys kuuluukin, mikä niistä kolmesta vedetän poikki? Korjausoppaan kuvista ja sähkökaavioista tutkin, ja tulin siihen tulokseen että nro 3 eli sinivalkoinen tulisi poistaa. Joku on tämän toimenpiteen varmasti tehnyt, ja voisikin neuvoa että meneekö metsään:)

Toinen kysymys, paljonko pitää olla sytytyksessä ennakkoa?

Poissa sekokupu

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1788
  • Volvo Rapist Club Finland
Vs: Lh2.4 vaparin johtosarja turbokäytössä
« Vastaus #1 : 02.06.2014, 08:57:01 »
Täyskaasukärkien, helppo tarkistaa ja mitata läppäkytkimeltä. En itse muista piuhaa ulkoa.

Poissa mikan

  • Hostellitonttu
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4450
  • Wäärin Wirittäjä #1 Saatanallinen säätäjä
Vs: Lh2.4 vaparin johtosarja turbokäytössä
« Vastaus #2 : 10.06.2014, 16:57:15 »
Tai nyppää LH:n liittimestä pinni 3 irti kylmästi, niin saat sen täyskaasun pois käytöstä.
Osassa binejä täyskaasurikastus ei ole käytössä (ainakin 954/962).

Tai sitten ryhdyt itsekkin LH:n säätäjäksi, niin se täyskaasun olemassa olo ei haittaa ja saat käyttöösi pari pientä juttua.  :juhau:



Häkä piristää!
Moonshine Motorsport   Kouvolan Korottajat™ - taivasta tavoitellen jo vuodesta 2005  (1%) <> 7kg<hv

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron