Tuli viime keväänä ostettua tälläinen vakio 198tkm ajettu R-sport 240 talviautoksi ja tarkoitus oli pitää vakiona mutta toisinhan siinä kävi

Eli kun alkuperäinen ahdin sanoi itsensä irti tuli ajatus parantaa tekniikkaa vähän nykyaikasemmaksi alkuperäisessä hengessä.
Moottori matalapuristeinen b200at:
-R-sportin turbosarja eli polttoaineensyötöstä huolehtii "vanha kunnon" strömperi

-2wd cosworthin to3 ahtopaineensäätimellä mallia kuulaventtiili
-muokattu downpipe
-innovaten lc1 laajakaista
Vime talvi tuli ajettua 0,5barin ahdoilla ja auto toimi hyvin mitä nyt pientä nykimistä kylmänä lukuunottamatta.
Kevään tultua kuiteskin kytkin alkoi luistaa ja nyt olisi tarkoitus nostaa kone pois ja vaihtaa kytkin. Samalla asentaa 2wd cosworthin muokattu cooleri, malpassin paineensäädin ja sähköpumppu. Tämän jälkeen ahdot tulee nousemaan siihen 0.7-0.9 baariin.
Onko muilla R-sportin omistajilla merkitty ahdinta rekisteriotteeseen kun itselläni ei ole ja kohta pitäisi käyttää leimalla? Ja tarviiko tuolle strömpalle tehdä mitä muutoksia että se kestää tuon tulevan ahtopaineen?
Ja ne pakolliset kuvat:


