Nykyisiä paineita en ole mitannut koska tekniikka ei ole vielä valmis. Painetta nostan siksi, että b21a:n vakio pumppu ja aion ahtaa tekniikan jolloin öljynpaineen korotus ei ole pahitteeksi?
Volvon koneissa on sama öljypumppu, oli sit ahdin tai ei, poislukien B230FT/FK 1995-> joissa about 5mm korkeampi öljypumppu (rattaineen) kun vanhemmissa. Vanhemmissa koneissa ja myös uudemmissa on turboissa ja vapareissa sama.
B17,19,21 ja 23 koneissa on kanssa kaikissa sama pumppu, oli sit kyseessä vapari tai turbo.
Myös esim. T6 pitäis olla ihan sama kun 3,0 tai esim 1,6 4syl vaparin, vaikka T6 on kaksi ahdinta.

Eli pointti:
Öljymäärä riittää mainiosti vakionakin, KUNHAN välykset on tehtaan rajoissa, eli jotain 0,15-0,35mm nurkilla.
Ja lisäykseksi vielä, volvon koneessa on vakiona kovat öljynpaineet, jos kaikki on kunnossa, eli ei tarvis korottaa, filsu vaan repeää sisältä
