Autoracing  KL-varaosat

240 B200F Käyntiäänen diagnosointi

  • 17 Vastauksia
  • 4630 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Pyssy

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 352
  • :p
    • Oldsmobile Club of Finland ry.
Vs: 240 B200F Käyntiäänen diagnosointi
« Vastaus #15 : 03.07.2014, 15:19:19 »
Motonetistä juu ostin.
Ja vaihdettaessa vanha pumppu vielä toimi kädessä kokeillessa "kuin uusi", muttei jaksanut nostaa bensaa tankista. Meinasin aluksi jättää vanhan pumpun paikoilleen, mutta sitten vaihdoinkin tilalle uuden (onneksi).

Olen kuullut parista tapauksesta, joissa pumpun siipipyörä on irronnut akselista.  Pörisee, mutta ei pumppaa.  Samaa sattuu joskus moottorin vesipumpulle.
Etuvetoiset ei ole Volvoja
Nelitahtiset ei ole Saabeja
Vesijäähdytteiset ei ole Porscheja
Alle 11-sylinteriset ei ole Ferrareja

Poissa tommi m

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 548
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200F Käyntiäänen diagnosointi
« Vastaus #16 : 03.07.2014, 19:07:21 »
Menihän navat oikeinpäin. Se aiheuttaa tehottumuutta näissä.

Poissa Rautamuumi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: 240 B200F Käyntiäänen diagnosointi
« Vastaus #17 : 10.07.2014, 14:08:31 »
Menihän navat oikeinpäin. Se aiheuttaa tehottumuutta näissä.

Mitkäs navat?   :o
Viikonloppuna tuli vaihdeltua alapallot ja oikea ulompi raidetangonpää (Huhheijaa oli tiukassa). Ei loppunu kolinat. Sitten säästellään iskareihin ja kääntölaakereihin.
Vielä en ole päässyt siirtopumpun kimppuun, mutta bilialta sentään saapui uusi stefa ja lukitusrengas odottamaan inspiraatiota ja jaksamista (viikonlopun yövuorot ei auta asiaa).

 

Elekma  Autoracing