Mitään en oikein ole valmiiksi asti saanut, mutta on se vähän edennyt, ei kuitenkaan hirveesti.
Öljynpaluuta turbolle en ole jaksanut vielä miettiä.
Pakoputki edelleen samassa tilanteessa kuin aikaisemmissa postauksissa.
Takakonttiin tein kuitenkin kotelon tankille, alkujaan oli tarkoitus että tankki tulee kontin läpi niin kuin alunperinkin, mutta ompahan suojasempi näin.
Polttoainelinjat nyt vedin kuitenkin ohjaamon kautta, yhtään liitosta ei ohjaamoon tule ja tein vielä suojakotelon (2mm alumiinilevystä) ettei potki letkuja huonoksi, kotelo vielä hieman kesken.
Kontissa ensimmäinen kerros epoksia, vaatii ainakin vielä toisen kerroksen koska sen verran kuultaa vielä läpi. Telalla maalasin, riittää itselle oikein hyvin koska en tee näyttelyautoa.
Lattia ja pohja on myös maalia vaille, hitsatut kohdat on siis saatu joku aika sitten tehtyä. vielä odottelen jos tarvitsee jotain lattiaan tehdä ennen kuin maalaan.
Jäähdytinasiakin ratkes kun kokoajan hyllyssä ollut 240:n vanha kunnon metallisyyläri jolla sain soviteltua ja laitoin VP-motorsportilta tilaukseen vsstaavan alumiinisyylärin. Tämän kanssa pitäisi sopia ainakin Spallin ohut puhaltava flekti, toivotaan että jäähdytysteho riittää, jos ei riitä niin varmaan lisättävä joku pieni imevä flekti vielä lisäksi.
Samalla syylärin kanssa tuli tilailtua Cherry -anturi, vielä triggerikehä täytyy metsästää kampiakselin hihnapyörään.
