Jotakin pientä saanut taas aikaan, mutta tuntuu vaan tunnit vierähtävän vaikka ei mitään isoa aikaan saakkaan

Ilmanottoritilän laitoin takaisin varmaan 7 vuoden irrallaan olon jälkeen, korvasin aikasemmat tappikiinnikkeet pulteilla ja kupumuttereilla, ainakin pysyy kiinni.

Lämmityslaitteen koteloa tuli hieman leikattua alapäästä että sopi tuon isomman vaihteistotunnelin päälle, n. Pari senttiä joutui ottamaan pois. Samalla sekin tuli hiottua pellille ja maalattua mustalla ryppymaalilla, jolla varmaann muitakin osia konehuoneesta tulee (jarrutehostin, venttiilikoppa, turbon kompurakotelo yms.) Tuli myös uudet tiivisteet lämmityslaitteen kotelon ja tulipellin väliin, sekä ilmanoton väliin.
Etuvalojen johdoille laitoin nippusideankkurit, koska meinaan vetää johdot kabiinista suoraan lokarin puolelle, ei siis tule konehuonetta täyttämään, tietenkin roisketiiviit liittimet tulee heti umpioiden taakse, jotta tarvittaessa lokareiden irroitettaessa ei tarvi johtoja repiä irti..
Löytyi läjä puskureita, täältä foorumilta nimimerkki
v0lv0245, lahjoitti hakemisen vaivalla. Kuitenkin välimatkaa oli itselle turhan paljon niin parin välikäden kautta puskurit sain miltein kotiovelle asti. Kiitokset siis
v0lv0245, sekä paikallisen kerhon
Marko L ja hänen kaveri
Tommy puskurien toimituksista.
Puskurit vaatii hieman putsausta ja kiillottamista, mutta uskon että tarpeeksi hyvät saa. Nyt siis löytyy pari etupuskuria ja pari takapuskuria, sekä kävyt, mutta kävyt jätän varmaankin laittamatta.





