Nyt on inspiraatio kyllä hukassa, kaasupolkimen isäukko tekas hollilleen ja tigittelin kasaan muutama viikko sitten, täytyy vielä kuitenkin hieman muokata kun kaasuläppä aukeaa 90% poljin lattiassa.
Pyöränmutterit sorvailin oikeankokoiseksi noille Tunaverkenin vanteille, mutterit siis Toyotan alkuperäiset holkkimutterit. En löytänyt sopivan kokoisia näihin vanteisiin joten päätin sitten noista sorvailla kun löytyi hyllystä.
Cambereja säätelin hieman kun apukuskin pyörä oli todella paljon kallellaan ulospäin, n. 10mm joutui laittaa säätöpalaa väliin, myös kuskinpuolelle laitoin ohuet liuskat (4mm) niin nyt on silmämääräisesti pyörät suorassa. Täytyy kuitenkin käydä säädättämässä kulmat kun ajokuntoon saa.
Käsijarrua mietiskellyt, varmaan luovun tuosta satulahommasta tässä kohtaa ja koitan laittaa vaan nuo pikkuliinat. En vaan oikein saa ajatusta miten vaijerit ja kahvanpuolen tekee. Alkuperäiseen kahvaan nähden 240 vaijerit n. 15cm liian pitkät, eikä oikein saa sen pitusta lenkkiä heitettyä, vaijerien suojaputket myös jää todella vinoon, jotka siis lähtee jarrukilveltä, täytyy varmaan noin jättää ja auki olevaan saumaan vaikka kuumaliimaa ettei vedet pääse väliin.
240 kahvakin pitäisi jossain olla täydellisenä, mutta en löydä mistään, voi siis olla myös että olen myynyt sen jossain välissä mutta ei taas muistu mieleen.
Muutama vkl nyt menny taas muuten niin että tuun vaan ihmettelemään talliin ja mitään ei saa aikaan

Alusta on myös hieman vinossa, takana kuskin puoli on 25mm korkeammalla kuin apukuskin puoli, myös keulassa sama homma mutta siitä en ole eroa mitannut. En tiedä mikä aiheuttaa kun sama alusta muuten kun ennenkin, paitsi nuo Bilsteinin kaasut edessä. Toki taka-akseli on vaihtunut, mutta vanhan akselin mukaan jigissä tehty.


