Ei taas muista mitä kaikkea viime päivityksen jälkeen oon tehnyt, mutta laitellaan nyt jotakin tarinaa taas.

Suutinkiskon kannakkeet hitsailin kokonaan, unohdin vaan maalata ennen kum laitoin paikoilleen.

Saa nyt toistaiseksi jäädä siis alumiinin väriseksi. Tottakai kun bensaletkut oli tukilta irti niin täytyi laittaa käyntiin että näkee mahdolliset vuodot, mitä ei kuitenkaan ilmennyt.

Jostain välistä pakosarja/downpipe/turbo/hukkaportti tms. Vuotaa pakokaasua, ei vaan saa paikallistettua, vahva veikkaus kuitenkin hukkaportin ja putken väli kun sieltä puuttuu tiiviste (oli paketissa väärän kokoinen), täytyy koittaa tehdä siihen jonkinmoinen.
Miettinyt myös kun käynti muistuttaa hieman dieseliä että mistä vois johtua, mutta siihen en ole sen enempiä käyttäny aikaa.
Tuolla aijemmin kirjoittelin että 240:n vaijerit liian pitkät alkuperäiselle Amazonin kahvalle, joten luovuin siitä suunnitelmasta.
Nimimerkiltä
240 löytyikin 240-Volvon käsijarrukahva sopivaan hintaan. Vaijeritkin oli oikein hyvän mittaiset 240:n kahvalle, kun ne veti kabiiniin. Kahva jää tosi hyvään kohtaan. Askartelin kahvalle siron boksin kardaanitunnelin päälle, sisälle hitsasin m10 mutterit ja päältä kuusiokoloilla kahvan teline kiinni. Saumojen hiomisen ja maalauksen vielä vaatii. Täytyy vielä jossain vaiheessa tehdä vaikka alumiinistä siisti kotelo vielä ympärille, mutta nyt käsijarru toimii.





