Edellispostauksen jälkeen purin keulan kokonaan että sai tietyt jutut tehtyä ja suojateipit pois väleistä. Nyt taas olisi keula kasattu valmiiksi, eihän nuo peltiosat meinaa istua ollenkaan hyvin. Joka sauma irvistää hieman ja konepelti ei istu ja puskuri ei istu keulapellin muotojen kanssa, noh ne on pikkuseikkoja eikä vaikuta ajamiseen.
Isäukko teki uuden kannakkeen laturille ja nyt on tarpeeksi linjassa, aivan aavistuksen ottaa enempi toiselta reunalta kosketusta laturin pyörällä, mutta onneksi kiilahihna antaa hieman paremmin anteeksi kuin moniurahihna.
Laturihan on siis jokin Hyundain 90A, koska on fyysisesti tarpeeksi pieni tuon tehoiseksi.
Hieman joutui korihommia vielä tehdä että sai tilaa alavesiletkulle kun menee laturin ja runkopalkin välistä, nyt on runkoon pari senttiä tilaa niin ei ainakana siktä hinkuta itseään puhki.
Penkeiksi ajattelin testata GT Imprezan penkkejä mitkä mulla konevikaisessa Subarussa, nehän on aikalailla samanmalliset puolikupit kuin STI mallissa.
Minkähänlaisia huohotuksia polttoainetankeille on tehty

Ajattelin vetää keruusäiliöltä ja täyttöputkelta letkut läpiviennillä auton alle ja "mopon powerfilterit" päihin, saas nähä kuinka bensa haiskahtaa tuolla systeemillä.
Kuvia en muistanut ottaa ollenkaan.