Penkit on kiinnitetty.
Uudet renkaat ostin noille Tunavärkenin vanteille, eteen 185/65 ja taakse 205/60 Gislaved Ultra Speedit. Takarenkaat olisin kyllä halunnut 215 leveenä, mutta tuo 6,5" vanne alkaa olla turhan kaponen siihen. Otin ensiksi renkaat pois vanteilta ja muutaman illan hieman puunailin kun oli pinttymää yms kertynyt, sekä muutama kanttariosuma. Ihan viimisen päälle en niitä kiillottanut, mutta paljon paremmat mitä ne oli.
Takaluukkua sovittelin paikoilleen, ilmeisesti luukku on jostain perään ajetusta autosta, kittiä on aika paljon, eikä luukku oikein istu hyvin. Kuvista näkee kun alareuna on tasan peräpellin kanssa, niin luukun etureuna on n. 10mm liian takana. Myös luukun sisäpuolella havaittavissa pienoinen notkahdus kaarrekohdassa molemmin puolin.

Lämpösuojauksia tehty pohjaan kun putki menee niin lähellä, katsotaan kuinka pysyy auton pohjassa.
Jarrutehostimen vaihoin toiseen eikä suhise yhtään samalla tavalla kuin tuo edellinen, se vaatii vielä maalauksen jossain vaiheessa.
Rattiakselista puuttui laakeri yläpäästä, mietin että onkohan siitä aina puuttunut, kun en muista semmoista irroittaneen

Onneksi löytyy PV/Duettin rattiakseleita niin sain semmoisesta laakerin tähän.
Kaasupolkimelle tein palautusjousen kun oli turhan tunnoton, nyt on aiks hyvä ja kaasukin palautuu nopeasti.
Tänään pesin auton ensimmäistä kertaa sitten 8.10.2020, hieman oli kerännyt hiontapölyä, metallipölyä ja kaikkea muutakin pintaan. Jonkinverran jäi läikkiä sinnetänne, täytyisi liuottimen kanssa vielä pestä..
Käyttelin myös tänään pitkän tovin, alkuun käynti kuulosti aivan dieseliltä, voikohan johtua jos saa huonosti bensaa, nimittäin hetken käytyä sammu eikä lähteny käyntiin, 15litraa bensaa tankkiin ja taas käy.. Tulpat vaihdoin kanssa uusiin kun oli ihan pikimustat.
Vaihdevälejä täytyisi hieman saada pidemmiksi, nyt on turhan lähekkäin vaihteet, muutenkin turhan "jämpti" tuo kun kepin tukilaakeri on korissa suoraan..
