Linkittämäsi sivun ohmitaulukko pitää paikkansa. Suunnilleen 2500 ohmia pitäisi olla +20 C asteessa. Omakohtaisena kokemuksena kerron, että itsellä teki vm- 95 850 ihan samaa koodia sen 3 vuotta mitä minulla oli. En tiedä mistä se johtui, mutta kun oli nollannut vikamuistin, niin yleensä jo seuraavalla lukukerralla siellä oli taas tuo 1-2-2 koodi. Siinä anturin ohmiarvo oli kyllä ihan kohdallaan läpi lämpötila-asteikon, joten päättelin sen olevan enemmänkin ominaisuus siinä autossa kuin vika, koska mitään ongelmia ei koskaan ollut. Kannattaa ottaa se anturisi ja laittaa vaikka pakastimeen joksikin aikaa ja katsoa, muuttuuko vastusarvo loogisesti. Vastavuoroisesti lämpimän pään arvoa voi katsoa esim. hiustenkuivaajalla lämmittämällä.
Tosin se, että vikakoodi ei nollaudu viittaa kyllä vialliseen anturiin tai johdotukseen tai kontaktiongelmaan..
Onhan se nyt niin, että tuo vikakoodi on saatu A2 pistokkeesta? Nimittäin B2 eli vakionopeussäätimen pistoke antaa luonnostaan aina 1-2-2 ilmoituksen, eikä sitä saa nollattua, koska auton nopeus ei ole yli 40 km/h nollaushetkellä.