0
0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Minun ainoat cd levyt= koko rammsteinin tuotanto, tosin niistäkin on osa pikku levyjä. Kyllä koko tuotanto, jokaista spesiaalia myöden. Paitsi tekokyrpä boxia ei ole, eikä tule Vinyylit on tietysti Musiikki on muuten iPhonessa, joten bluetoothille on käyttöä.
Edessä olis hyvä näin. (Kuva poistettu lainauksesta.)
Mutta korkeus?
No sepäs se. Mutta noi oli et 40, 7,5x17, 225 renkaalla. Takana otti toisella puolella kaareen pikkasen isommalla kuormalla, toisella sit vasta vielä vähän isommalla.
Niih, vakiohan olisi 205/45 mutta sillä ja 205/40 on n. 10mm halkaisia eroa.Halkaisia ero teoreettisesti(Kuva poistettu lainauksesta.)Offset ero edessä teoreettisesti(Kuva poistettu lainauksesta.)Offset ero takana teoreettisesti(Kuva poistettu lainauksesta.)Edit : Näemmä vesileimat blokkaa, mutta ekassa 205/45 ja 205/40 tokassa et43 ja et23 kolmannessa et 43 ja et 13
Kauheen pienet on. mä oon aina omissa pyrkiny lähelle orginaali kokoo pitään renkaat. Mutta eipä ole kuin vaan -60mm madallus edessä suurin.Kasipätkässä on erilainen kaari kuin X70:ssä, siihen menee ihan eri lailla ja niitä oon madallellukkin. 850 jäi madaltamatta kun meni vaihtoon.